Etelä-Suomen Spanielikerho - Syd Finska Spanielklubben

Kerhon historiikit

PDF-tiedostoKerhon historiikki pdf tiedosto.pdf (704 kB)
Kerhon 70-vuotis historiikki
PDF-tiedostoESSK 70 vuotta historiikki - Helsingin Kennelpiirin Tiedote.pdf (97 kB)
Helsingin Kennelpiirin Tiedote-lehdessä 4/2017 julkaistu 70 vuotta historiikki
PDF-tiedostoKerhon 60 v historiikki.pdf (81 kB)
Kerhon 60-vuotis historiikki

Etelä-Suomen Spanielikerho - Syd-Finska Spanielklubben ry on maamme vanhin spanielirotuja harrastava yhdistys. Kerhon toimintaan on mahtunut tuhansia tunteja korvauksetta, harrastuksella ja asiantuntemuksella suoritettua työtä yhteisen harrastuksemme eteen. Etelä-Suomen Spanielikerho haluaa yhtenä Spanieliliiton jäsenkerhona toimia koko maan spanielitoiminnan hyväksi.

Jäsenhakemuksen voi lähettää täyttämällä Yhteystiedot sivulla olevan lomakkeen. Hallitus käsittelee uudet jäsenhakemukset noin kerran kuukaudessa. Jäsenet saavat, maksettuaan jäsenmaksun, 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Spanieli-lehden sekä tietoa kerhon tilaisuuksista ja toiminnasta.