Hallitus 2024:

etelasuomen.spanielikerho@gmail.com

Jäsenten oma Facebook-ryhmä: Etelä-Suomen Spanielikerho

JÄSENMAKSU 2024:

Varsinainen jäsen 28 € (jäsenmaksu sisältää Spanieli-lehden!)
Perhejäsen 9 €
Liittymismaksu: varsinainen jäsen 5 €,  perhejäsen 2 € ( VAIN UUDET JÄSENET ! )

****************************************************************************************************

JÄSENHAKEMUS:

Jos olet halukas liittymään kerhoomme, täytä alla oleva liittymislomake. Täytä perheenjäsenen tiedot Lisätietoja-kenttään, jos haluat anoa myös hänelle jäsenyyttä.

Lähetä myös lyhyt esittely kerhon sähköpostiin, etelasuomen.spanielikerho@gmail.com, jossa kerrot mikä koira sinulla on, mitä harrastat / haluaisit harrastaa koirasi kanssa. Kerro myös oletko kiinnostunut järjestämään toimintaa / kokeita tai osallistumaan kerhon hallintoon.

Hallitus käsittelee jäsenanomuksen seuraavassa kokouksessa. Jäsensihteeri ottaa sinuun tämän jälkeen yhteyttä.

Jäsenmaksun maksettuasi saat 3-4 kertaa vuodessa ilmestyvän Spanieli-lehden, kerhon omat tiedotteet tilaisuuksista ja toiminnasta sekä oikeuden liittyä kerhon omaan Facebook ryhmään.

Kerhon dokumentit

PDF-tiedostosäännöt.pdf (52 kB)
Kerhon säännöt
PDF-tiedostoESSK Jäsenrekisterin Tietosuojaseloste.pdf (193 kB)